×
×

۱۰۰ درصد مطالبات پنبه‌کاران پرداخت شد

  • کد نوشته: 482210
  • ۵ اردیبهشت ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) از وزارت جهاد کشاورزی، «سید محمد آقامیری» در رابطه با پرداخت مطالبات پنبه‌کاران کشور، افزود: پنبه محصول مهمی در بخش کشاورزی است و در راستای حمایت از تولید داخلی و استمرار آن، پرداخت مطالبات در سه استان کرمان، آذربایجان شرقی و اردبیل انجام و تصفیه […]

    ۱۰۰ درصد مطالبات پنبه‌کاران پرداخت شد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) از وزارت جهاد کشاورزی، «سید محمد آقامیری» در رابطه با پرداخت مطالبات پنبه‌کاران کشور، افزود: پنبه محصول مهمی در بخش کشاورزی است و در راستای حمایت از تولید داخلی و استمرار آن، پرداخت مطالبات در سه استان کرمان، آذربایجان شرقی و اردبیل انجام و تصفیه حساب کامل شد.

    سرپرست وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: خرید توافقی از پنبه‌کاران در راستای حمایت دولت سیزدهم از تولید و در اقدام مثبتی دیگر، پس از سال‌ها در محصول پنبه انجام شد.

    آقامیری با اشاره بر شعار امسال مبنی بر رشد تولید خاطرنشان کرد: امسال تولید پنبه نسبت به مدت مشابه سال زراعی گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است.

    وی با تاکید بر پرداخت مطالبات سایر محصولات کشاورزی گفت: پرداخت مطالبات خرید تضمینی بعد از محصول زعفران و پنبه در راستای حمایت از کشاورزان کشور در دیگر محصولات کشاورزی نیز ادامه خواهد داشت و به عموم کشاورزان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *