×
×

۲۰۰ سازه آبخیزداری امسال در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

  • کد نوشته: 476153
  • ۷ آذر ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • علیرضا نصرآبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر اجرای تعدادی از سازه‌های آبخیزداری استان در مرحله فرآیند مناقصه قرار دارد تا پیمانکاران مشخص و اجرای طرح‌ها شروع شود. وی با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ سازه آبخیزداری در خراسان جنوبی اجرا شده است گفت: هشت میلیون و ۵۰۰ […]

    ۲۰۰ سازه آبخیزداری امسال در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • علیرضا نصرآبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر اجرای تعدادی از سازه‌های آبخیزداری استان در مرحله فرآیند مناقصه قرار دارد تا پیمانکاران مشخص و اجرای طرح‌ها شروع شود.

    وی با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ سازه آبخیزداری در خراسان جنوبی اجرا شده است گفت: هشت میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار حوزه آبریز در استان داریم که تاکنون فقط در یک میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار سازه‌های آبخیزداری اجرا شده است.

    مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی اظهار داشت: از محل اعتبارات سال جاری ۲۲ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای سازه‌های آبخیزداری این استان اختصاص یافته است.

    وی افزود: در سال جاری ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای سازه‌های آبخیزداری استان خراسان جنوبی مصوب شده که از این مقدار ۱۰۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات اقدام ملی محرومیت‌زدایی و مابقی هم اعتبارات ملی سالانه این اداره کل است.

    نصرآبادی گفت: علاوه بر این در سال جاری ۱۲ میلیارد تومان اعتبار استانی هم برای احداث سازه‌های آبخیزداری استان مصوب شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *