×
×

۸۲ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شد

  • کد نوشته: 479912
  • ۹ شهریور ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تن گندم‌خریداری شد که نسبت به سال قبل ۵۶ درصد رشد داشته است. به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، عطااله هاشمی گفت: ۸۲ درصد بهای گندم‌خریداری شده پرداخت و ۱۸ درصد […]

    ۸۲ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شد
  • رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تن گندم‌خریداری شد که نسبت به سال قبل ۵۶ درصد رشد داشته است.

    به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، عطااله هاشمی گفت: ۸۲ درصد بهای گندم‌خریداری شده پرداخت و ۱۸ درصد باقی مانده است که با توجه به آغاز فصل کشت در استان های شمال غرب طی ۱۵ روز آینده انتظار می رود مطالبات هر چه سریع تر پرداخت شود.

    هاشمی می‌گوید: برآوردها حاکی از آن است که خرید تضمینی گندم به ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تن و تولید ۱۰‌میلیون تن برسد.

    رئیس بنیاد ملی گندمکاران‌ گفت: در سال زراعی جدید با همکاری ستاد فرمان اجرایی امام سطح زیر کشت دیم افزایش می یابد و کشت قراردادی در ۲ میلیون هکتار گندم آبی اجرا می شود که امیدواریم با پراکنش مناسب بارش به خودکفایی برسیم.

    بنابر آمار اعلامی سال گذشته ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد که بنابر اذعان وزیر جهاد به سبب رشد چشمگیر تولید تا پایان امسال مشکلی در تامین آرد و گندم‌ نداریم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *