×
×

افتخاری دیگر برای گروه تک ژن زیست /مهندس محمود مقتدایی تولیدکننده برتر زیست فناور شد

  • کد نوشته: 487043
  • ۳ اسفند ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • در بیست و یکمین همایش “تولید ملی، افتخار ملی” ازمهندس محمود مقتدایی رئیس هیئت مدیره گروه تک ژن زیست به عنوان تولیدکننده برتر حوزه زیست فناور تقدیر شد.
    افتخاری دیگر برای گروه تک ژن زیست /مهندس محمود مقتدایی تولیدکننده برتر زیست فناور شد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)به نقل از اگروفودنیوز، در بیست و یکمین همایش “تولید ملی، افتخار ملی” از ۶۳ واحد تولیدی برگزیده تقدیر و از مهندس محمود مقتدایی “رئیس هیئت مدیره گروه تک ژن زیست” به عنوان تولیدکننده برتر زیست فناور تجلیل شد.

    این تولید کننده برتر حوزه زیست فناوری می‌گوید: نخستین شرکت دانش بنیان در کشور هستیم که در زمینه بایوتک (زیست فناوری) و محصولات دارویی فعالیت داریم و در سال ۸۹ در زمینه تولید میکروارگانیزم‌های مفید در کشور شروع به کار کردیم.

    بر اساس این گزارش، شرکت دانش‌بنیان تک‌ژن، به عنوان اولین شرکت تولیدکننده صنعتی میکروارگانیسم‌های کاربردی در صنایع غذایی و مکمل‌های پروبیوتیک در سال ۱۳۸۳ تأسیس شد. این شرکت با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته تولید، راه‌اندازی آزمایشگاه‌های تخصصی، کنترل کیفیت مطابق با آخرین استانداردهای بین‌المللی و سرمایه‌گذاری عظیم در راستای افزایش حجم تولید صنعتی، به بومی‌سازی تولید این محصولات نوین اقدام نموده است. ثمره فعالیت مستمر واحد تحقیق و توسعه بر بستر زیرساخت‌های صنعتی، توانمندی تک‌ژن درتأمین نیاز پروبیوتیک کشور و خاورمیانه بوده است.



    منبع:  پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *