×
×

امکان کشت مشارکتی بین ایران و کوبا

  • کد نوشته: 486825
  • ۲۴ بهمن ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • نماینده عالی وزارت کشاورزی کوبا اعلام کرد: امکان کشت مشارکتی (فراسرزمینی) با شرکت‌های خدمات مکانیزاسیون بین ایران و کوبا وجود دارد که در قالب قراردادهای چند ساله می توان دنبال کرد.
    امکان کشت مشارکتی بین ایران و کوبا
  • گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)به نقل از مهر، رسول سلگی، قائم مقام مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی در نشست مشترک هیأت کشاورزی کوبا و مدیران مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی اظهار کرد: با توجه به توانمندی بالای سازندگان ادوات و دنباله بندهای کشاورزی بویژه ماشین‌ها و ادوات خاک‌ورز، کاشت و سمپاش‌ های نوین و مدرن امکان صادرات این دستگاه‌ها به کشور کوبا فراهم است.

    نماینده عالی کشاورزی کوبا با بیان اینکه از ماشین‌ها و ادوات تولیدی کشاورزی در نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌های کشاورزی مشهد بازدید کرده است، اظهار امیدواری کرد: از این ماشین‌ها در توسعه کشاورزی کوبا استفاده شود. کیفیت بالای ادوات همچنین قیمت مناسب آن به نسبت محصولات مشابه اروپایی و آمریکایی موجب اشتیاق و تمایل مسئولین کشاورزی کوبا به بهره‌گیری از محصولات تولیدی کشور جمهوری اسلامی ایران شده است.

    نماینده عالی وزارت کشاورزی کوبا همچنین اعلام کرد: امکان کشت مشارکتی (فرا سرزمینی) با شرکت‌های خدمات مکانیزاسیون وجود دارد که در قالب قراردادهای چند ساله و قابل تمدید امکان پذیر است.

    منبع: خبرگزاری مهر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *