×
×

بهبود شرایط صادراتی با دریافت نظرات بخش خصوصی

  • کد نوشته: 487004
  • ۱ اسفند ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • مدیرکل صنایع غذا و داروی وزارت صمت در نشست کمیسیون صنایع غذایی اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد سیاست‌های حمایتی صادراتی در وزارتخانه در حال تدوین است وآماده دریافت نظرات بخش خصوصی هستند.
    بهبود شرایط صادراتی با دریافت نظرات بخش خصوصی
  •  به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)به نقل از اگروفودنیوز، نازنین داراب زاده مدیرکل صنایع غذا و داروی وزارت صمت نیز با اشاره به اهمیت صادرات مواد غذایی از تلاش این اداره کل برای حمایت بیشتر صادرات خبر داد و گفت: ایجاد تحول در مدیریت بخش‌های دولتی به بهبود شرایط کمک خواهد کرد.

    داراب زاده ضمن تاکید بر رویکرد وزارت صمت بر صادراتی شدن محصولات افزود: این وزارتخانه آماده دریافت نقطه نظرات و راهکارهای عملیاتی بخش خصوصی درباره صادرات است.

    وی در ادامه بیان کرد: شرایط اقتصادی حاکم، شرایطی سختی است ولی یکی از مواردی که پیگیری خواهد شد ارتباط فعال رایزن‌های بازرگانی با بخش خصوصی جهت حضور در بازارهای صادراتی پایدار است.

    داراب زاده اظهار کرد: سیاست‌های حمایتی صادراتی در وزارتخانه در حال تدوین است که آماده دریافت نظرات بخش خصوصی هستیم.

    این مقام مسئول در وزارت صمت خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، تخصیص بودجه بیشتر به بخش خصوصی از دیگر مواردی است که توسط این اداره کل پیگیری خواهد شد.

    داراب زاده در پایان صحبت‌های خود وزارت صمت را خانه بخش خصوصی نامید و گفت: مشورت با فعالان اقتصادی پیش از تصمیم‌گیری مخصوصا در مواردی که بر صنعت و صادرات تاثیرگذار است عملیاتی خواهد شد.

    منبع: اگروفودنیوز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *